čtvrtek 26. května 2011

Fotky

Dlouho jsem nepřispívala. Důvedem je to, že jsem měla stres z toho, že syn hledal práci. Ač jsme si mysleli, že v jeho oboru si bude moct vybírat bylo tomu opačně. Nemůže si vybírat a dojíždí do Nošovic. Já jsem oslavila měsíc z nemocnice, 21.5. jsem byla v Praze po dvacetipěti letech. Moje váha se nehýbe chodím s přestávkami do lesa na piliny dám i tři kolečka, ale bylo zima a chodila jsem víc, tak nevím, co mi chybí. Chtěla bych si pořídit nějaký malý fotoaparát abych nebyla závislá na klucích a mohla si cokoliv vyfotit a pak to sem dát. Dovezla jsem si z Koralla pár korálků perletóvých šnůru voskových perel a nějaké sluníčka. Zatím ale dělám pletené spirály a chybí mi to vyfotit po navlíknutí a po upletení. V pondělí jsme byly s Jarkou u oderských rybníčků pěšky byl to kus jak svińa ještě včera jsem byla jak spráskaný pes.

Žádné komentáře:

Okomentovat