středa 19. ledna 2011

Že by jaro?

Někde jsem četla, že pokud člověk začne hubnout v zimě, většinou se mu to nepodaří, máme nechat hubnutí na jaro. Tak asi od minulé neděle což je 10 dnů začalo tát a v lese začalo to nejdřív mlhama a ted tam jen místy je led a jinak jaro. Snažím se každý den bud alespon jít ke studánce pro vodu a někdy si dám kolečko neb tři na pilinách. Jarce se nějak vyhýbám trochu mně naštvalo jak jsme minule byly běhat, že po mých kolečkách jsem skončila dříve a řekla jí kudy půjdu a že mně dožene a ona běžela jinudy a já tam čekala jak trubka a když jsem došla domů měla jsem od ní sms ku kde jsem se jí ztratila. Vysiluje mně to i tak a ještě se na ní vážu. Hodně ted běhávala sama beze mně a myslím, že to tak skončí. Potřebuju si ty síly regulovat sama. Na váze mám 118 kg, ale bojím se, že zas selžu a přestanu chodit do lesa jak mně něco naštve.

Žádné komentáře:

Okomentovat