čtvrtek 27. ledna 2011

Bude to ještě zajímavé

Stále skáču po váze. Mám 119 kg ráno v noční košili. Není to nic moc, ale taky bylo hůř a tuhle váhu bych chtěla snižovat a snižovat. Nevím jak se mi bude dál dařit. Jak jsem psala aby mně nikdo nenaštval stalo se to hned v úterý. V neděli jsem po dlouhé době šla ráno s Jarkou v devět. Vyzvěděla jsem, že náš uchyl asi jak opadl sníh bude dorážet. Bude to ještě zajímavé. Přijede vždy na kole, někam ho schová do houští a vyleze na trat nečekaně a zezadu dobíhá. Bohužel Jarka se s ním ted několikrát viděla a ze slušnosti se s ním baví. Nezdá se jí dotěrný a asi je ráda, že neběhá sama. No kdo nezažil neuvěří. Tak jsem se domluvila na pondělí, ale Jarka nedorazila, tak můžu říct jsem se překonala a sama donutila dvě kolečka pomalu klusat. V uterý v osm ráno mně  vzbudil policajt městské policie. Máme průser Honza v neděli zaparkoval na předplaceném místě a ti lidi zburcovali policajty. Tak jsem naštvaná, protože syn se snažil pokutu ukecat tak mu dali složenku, takže ještě obstrukce a musí jít na poštu se složenkou. Naštvání jsem si dnes vykompenzovala tím, že jsem vytáhla starý lak zelený a nabarvila jsem si nehty na rukách i na nohách.

Žádné komentáře:

Okomentovat