středa 5. ledna 2011

Obtloustlá matka

V novém roce se zatím snažím, byli jsme na novoročním pochodu do Háje u Opavy z Děhylova to bylo 6 km, ale v té vánici to dalo zabrat. Druhý den jsem proležela. Jarka v lese zatím s atletem probrala mou situaci a i když mi v úvodu říkal, že se nemám vysílit každý den, toho druhého ledna řekl Jarce, že bych měla každý den to kolečko v lese aspon´ujít. Tak jsem šla, od pondělka každý den jdu ke studánce, na pilinách dám kolečko nebo ještě půl a jdu nabrat vodu a se zátěží tří lahví vody, což je skoro váha, kterou jsem shodila jdu domů. Včera šel se mnou můj syn a zpočátku remcal, že co má za život že ve svých dvaceti letech leze se svou obtloustlou matkou do lesa místo aby slavil silvestra, sedí doma apod. Ale v lese začal běhat, házet po mně koulema se sněhu a vzpomínat kudy chodil, když byl malý. Byli jsme v lese skoro dvě hodiny a dnes jsem dolámaná, ale půjdu zas dnes s kamoškou pro vodu k Panence Marii.

Žádné komentáře:

Okomentovat