neděle 6. února 2011

Maratonci a čaj

Ještě ted´jsem unavená a to jsem neběžela jen chodila kolem trati. Nemám tyhle akce ráda, šla jsem tam jen abych Jarku trochu podpořila. Už v lese bylo divné, že bylo plno běžců, myslely jsme, že se rozběhávají, ale to byli ti, co se takových akcí nezůčastnújí. Ti naši se hloučkovali u pilin. Jarka dostala číslo a šup už se běželo. Osm koleček asi 7 km. Doběhla poslední, ale byla spokojená. Mně nakonec požádali, jestli bych nenalívala doběhnutým závodníkům teplý čaj. Takže mně nakonec měli všichni rádi. S těma zelenýma nehtama to bylo jako předzvěst jara. Fot´ák jsem nakonec nevzala, ale někdo tam fotil, tak možná nějaké fotky budou, ale nevím jestli půjdou dát na tento blog.

3 komentáře:

  1. To je jedno já to čtu i tak. Jen čekám pokračování, protože to zatím všechno vím, cos psala.

    OdpovědětVymazat
  2. Můžeš psát k tomu nejnovějšímu.Já si to sice najdu i tak, ale kdyby někdo chtěl něco dobrého od tebe...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jo. Včera jsem byla v hospodě. Tělu se to líbilo a předávalo mí příjemné pocity. Bohužel dnes už Tělo to bere jinak.
    -
    Moje maminka řekla:
    Co je Tělu příjemné, je buď nemravné nebo se po tom tloustne. V mém případě sucho v krku a bolesti hlavy a nedostatečná pracovní morálka.

    OdpovědětVymazat