čtvrtek 3. února 2011

Pesani

Jsem moc ráda, že ti psi tam jsou. Nebýt jich, tak už asi do toho lesa ani nelezu. V pátek jsem byla plavat a od té doby ani tuk. Váha se drží na 120kilo najezená. Venku je hnusně, tak jsem Jarce napsala, že si ted budu běhat sama a neběhám ba ani nelozím ke studánce. Celý týden, jen včera jsem měla hodně masa a kostí z polívky tak jsem se přinutila jít k tomu černému psovi hned v půlce lesa. Bože ten byl rád skákal a byl krásně hladový, což se o mně nedá říct. Trochu jsem se rozhlídla a v lese bylo nádherně, tak jsem se nad sebou zamyslela. A dnes mi volala Jarka, že v neděli je na pilinách nějaký závod a prý můžu i pomalu běžet 6 koleček nejmín. Naivka, já je ani neujdu, ale byla jsem ráda, že mi zavolala a jsme domluvené na sobotu ráno. Musím zas začít něco dělat.

Žádné komentáře:

Okomentovat