čtvrtek 24. března 2011

Čtvrtek

Dnes je čtvrtek za týden mám nástup do nemocnice a cítím se moc dobře ve srovnání s minulými lety, kdy jsem to měsíc bez hormonů vzdala a cpala se jak normálně a nehýbala. Kašlu na to, že jsem rozkodrcaná v neděli ráno mi došla sms od Jarky že po dvou týdnech vyráží do lesa tak jsem nastartovala i i když bylo devět ráno vyšla jsem. Sice jsem jen došla na piliny , nabrat vodu do studánky a zpátky, ale posílilo mně to, že jsem to dokázala. Piju skoro denně zázvorový čaj a jím jen tak aby mi nebylo blbě a ne sladké a mastné. Cítím to zpomalení organismu už jasně a na váze mám 120,5 kg ráno. Já vím je to hnus, ale taky jsem už mohla mít 130 kg. Dnes jsem si koupila strojek na nudle na válení FIma a zas to byl takový impuls , ale doufám, že toho nebudu litovat, většinou touhle dobou po třech týdnech vysazení jsem došla tak do hrušky a domů a ještě jsem cestou ztratila dvě stovky, takže letos jsem díky pohybu ve formě. Z fim dělám kytičky snad je vyfotím až budou solidní.

Žádné komentáře:

Okomentovat