úterý 8. března 2011

Váha 118kg

Už týden marodím, nejdřív jsem jen pila čaj a zázvor, ale potom bylo třeba trochu jíst abych se uzdravila a tělo mělo nějaké živiny, ale jím opatrně hlavně ryby a sýry vyhýbám se uzeninám. Ted už cítím mírně to vysazení včera jsem byla od čtvrtka poprvé v obchodě a šlo se mi blbě. Jarka odjela v sobotu do Itálie na lyže tak se ani nemusím nikomu vymlouvat, ale myslím, že s během je konec. Ráno jsem se vážila a měla jsem nabalená v teplákách froté šatech a bundě 118kg. Až začnu zadržovat vodu půjde to nahoru samo, ale nechci se vrátit tam kde jsem byla a pak v dubnu žačnu zase shazovat. Dokonce mi moje situace vyhovuje, protože z toho hubnutí mám vždy pocit, že to musím dožrat zpátky, je to nějaká psychická porucha. Takhle se to nabere samo, já budu v klidu a pak po nasazení euthyroxu splasknu jak balon. Ještě tu vyfotím fimo co jsem dělala včera i když mi ještě bylo blbě a taky to tak vypadá, ale pěkné barvy, jen si musím něco koupit na dělání pravidelných tvarů jmenuje se to roller.

Žádné komentáře:

Okomentovat