úterý 1. března 2011

Fimo

Tak dnes koukám na datum a máme prvního což znamená, že jsem měla vysadit Euthyrox, ale ještě dnes jsem si ho vzala. Před dvěma týdny jsem už z toho měla depku, že se opět vrátím váhově tam, kde jsem byla,ale v sobotu a neděli jsem byla v lese s Jarkou a byla jsem ve formě. Budu se snažit jíst o hodně mín´a piju občas zázvorový čaj.Z jídla mi naštěstí ted bude víc blbě při tom vysazení, je to podobný stav jak když jsem byla těhotná. Vrhla jsem se na fimo koupila tři kostky a něco ukoulela a budu zkoušet dál. Zatím nebudu kupovat ten nudlovač postačí mi malý váleček stejně hlavně krájím žiletkou. Dnes mi Honza pák kuliček vyfotil, ale fimo mi celkově změnilo barvu a ztmavlo a tak chci zkusit péct na menší teplotu. 31. března nastupuji na radiojod do nemocnice myslím, že mám dobře nastartováno to vše překonat. Při vysazení vždy dva týdny to jde a pak to musím vydržet. Těším se na květen pojedu s důchodcema do Prahy na muzikál. Teda já se s něma jen svezu na korálky.

Žádné komentáře:

Okomentovat