pondělí 15. listopadu 2010

Jaro

 Včera i dnes bylo nádherně. Nejdřív mně Jarka donutila včera běžet nebo teda lézt čtyři kolečka z toho dvě s ní takže mně musela furt pobízet abych zvedala ty svoje nohy. Ještě že jsme vyrazily o půl deváté, protože v deset jak jsme šly z lesa už bylo všude plno lidí s kočárkama a s psama, takže jsme to měly v klidu za sebou a celý nádherný nedělní den před sebou.
 Já se z toho nemohla vzpamatovat byla jsem celá rozlámaná a přesto jsem musela jít nakoupit. Pak jsem spíchla oběd a dala se do vany aby se mi vyplavila ta kyselina mléčná. Je fakt, že můj běh nic moc, ale mi to i tak dává zabrat. A kromě mě tam chodí i podobné trosky a snaží se hýbat, tak co.
 Večer mi psala Jarka, že dnes má být taky krásně, takže si bere volno a jdem v devět do lesa. Dnes jsem hravě zvládla tři kolečka, ale víc ne, protože musím být trochu v kondici neb chci umýt okno u Honzy v pokoji. Jo a váha...nic moc pořád mých stálých 123,7 víc ani tuk´, ale ani mín´. Musím ale dodat, že se cítím mnohem lépe co se týče mých břišních svalů, pokud se tomu dá tak říkat a dnes ráno jsem poprvé po roce dala nohy za hlavu. Takže první úspěch.
 Včera si segra vzala několik hvězdiček na rozdání mým věrným zákaznicím co si občas ode mně vezmou nějaký ten výrobek. Pokud půjde vyfotím a dodám. Zatím mi dělá problémy najít úpravy tohoto profilu pokaždé je to dílem náhody.

Žádné komentáře:

Okomentovat