sobota 13. listopadu 2010

Listopad

 Tak jsem začala běhat. Vzhledem k mým potížím s nadváhou a štítnou žlázou se tomu dá říct rychlochůze nebo spíš jak říká můj syn rychlolezení. Jsem domluvená vždy z předešlého dne, stavím se na kole pro Jarku a ona běží a já jedu na kole. Potom kolo zamknu u pilin  a dám si kolečko rychlolezení. Pak mně Jarka doběhne a běží se mnou pomalu. Potom si podle možností bud dám ještě jedno chůze a nebo jen dělám takové ty cviky jako že se rukama dotýkám špiček bot. Dnes je to týden co jsem začla a cítím se líp. Na váze to nejde zatím poznat mám pořád 123,7kg plus mínus nebo spíš někdy mín. Ještě před rokem jsem měla 111kg a sestra se tomu na příjmu smála prý: Jé tři jedničky. No a to jsem si řekla, že na tom nejsem tak hrozně protože když jsem v roce 1997 začínala běhat s Petrou měla jsem 115kg a nebyla jsem nemocná. Je pravdou, že 10% váhy jde zhodit lehce, ale potom se to zastaví. Mi to šlo taky do stovky a potom konec. Ale tím běháním jsem to zlomila. Hubnula jsem dál 1,5kg týdně. Za půl roku jsem měla 80kilo. Nejdřív to šlo rychleji, ale ten poslední měsíc se spíš zpevnily svaly a to hlavně na stehnech. Držela jsem si váhu několik let cvičením aerobiku. Zlom nastal v r 2007 po operaci štítné žlázy.
Takže opět začínám a jsem na tom hůř. Jarka mi napsala: " Elán nás neopustí!" No jí se to říká jak má 60kilo. Ale jdu do toho, protože už se na sebe nemůžu dívat a jen vzpomínám jak jsem ještě před pěti roky cvičila aerobik.

Žádné komentáře:

Okomentovat