čtvrtek 18. listopadu 2010

Kondice

 Zlepšuje se mi i když váha neklesá. Mám ted 123,7 ale opravdu najezená, napitá a sytá. Taky cítím, že se mi líp hýbe. Můžu už zatáhnout sval na zadku. Jak kdysi Lada po cvičení říkala: " Ramena, břicho, zadek a hlava vzhůru." Snad se brzo i ta váha pohne směrem dolů už se tak nepřejídám a jsem sytá. Můj cíl je udržet si elán přes vánoce a na jaře mít vysněných 111kg. Taky je mým hlavním cílem jít ještě někdy na aerobik na Ladu. Bojím se, že to nedokážu. Hlavně kvůli kolena, které mně často bolí. Je to nadváhou, ale taky ho ted víc namáhám. Zítra mám pauzu a dnes jsem byla jen na kole tak bych si měla zajet i zítra bez Jarky aspon pro vodu ke studánce. V sobotu jdem ráno. Snad se budu cítit líp. Hladovět nemá cenu hlavně proto, že to pak stejně doženu.

1 komentář:

  1. To bude na pokračování.
    Tělo jako můj nepřítel.
    První důkaz získáme jako dítě:
    Dostaneš pár facek, umyj si uši, učeš se a obleč..
    Další v dospívání:
    Zrcátko zrcátko: Kdo je na celém světě nejkrásnější?
    V dospělosti:
    Tělo vyžaduje teplo, postel, ošacení, jídlo a další. Kdybychom tělo neměli, nemuseli bychom skoro vůbec pracovat.
    Pozdější dospělost:
    Nemoci a vady: Každý potřebuje brýle a zuby- při nejmenším.
    Pokračování příště. Ahoj.

    OdpovědětVymazat