úterý 23. listopadu 2010

Uchyl

 Jak se dalo očekávat potkala jsem v lese někoho, koho znám z dob před pěti roky kdy jsem běhala opravdu poctivě pět kol na pilinách, měla 90kilo a ve formě a on tam běhal s mou kamoškou. Po čase jsem se dozvěděla, že jí obtěžoval a mělo to něco společného se stolkingem kdy jí posílal neslušné smsky. Vím, že se ho nakonec nějak zbavila, ale prý to bylo psycho a ted v lese..Kolem mě  proběhnul  jen pozdravil a neodpustil si blbou poznámku, ale po doběhnutí kolečka jsem čekala na Jarku a samozřejmě doběhl s ní. Normálně se na ni přisál zavedl řeč a po její výmluvě, že je zde s kamarádkou, hned věděl, která bije a zavedl téma hovoru- Iva. Jenže to bylo v sobotu a v neděli tam byl zase a zase jak zjistil podle kola, že tam jsme prý šíleným poklusem doběhl Jarku a zavedl opět řeč, že Iva říkala a podobné pindy. Přitom jsem nevěděla, že tam je až když ke mně doběhli a Jarka už měla dost zoufalý výraz, protože jsem ji trochu varovala. Já mu řekla ahoj a jí bylo jasné, že se mnou ještě nemluvil. Říkal jí, že ještě jedno dám, že jsem říkala a že má ještě jedno dát. Vyzvídal, kdy chodíme běhat a kdy tam zas budeme. Naštěstí vždy když se spojíme tak zmizne, Zatím.
Jasně o mně nejde já mám 120 kilo jo musím se pochlubit včera večer po "běhu" 121,6, já bych s ním nacouvala do stromu, ale kamoška? Bojím se, že nás to odradí od běhu. Včera jsme tam byly po třetí hodině a bylo tam pár běžců, ale někdy na té trati je člověk sám chvilku. Trat´je dlouhá 906metrů. Drobně pršelo a po dvou dnech běhu jsem se trochu šetřila a jen se protahovala a hlídala Jarku. Běhal tam pán v mém věku asi a dával si po kolečku klacík tak jsem se ptala kolik a povídá 13 a běžel dál. Pak přiběhnul a nechtěla jsem vypadat jak vtěrka, ale jen jsem se zeptala jestli ho to baví a on povídá, že se u toho modlí a že ho nebaví doma televize. Bylo ho kus chlapa, ale myslím, že zhubnul, protože mi zase po jednom kolečku řekl, že jestli začínám tak čím pomaleji tím líp. Pak ještě zavolal, že on dnes jen dvacet. No musíme tam navazovat kontakty s normálníma lidma až nás bude honit uchyl.

Žádné komentáře:

Okomentovat