pondělí 22. listopadu 2010

Psychika

S tou mojí hmotností je to tak, že se mi začne zlepšovat psychika, když se cítím v kondici, ale hned to zkazím tím, že se více najím. To abych náhodou nebyla v pohodě nebo co? Už pár dnů mívám na váze pod 123kilo a třeba i po jídle. V lese se trápím nejde mi běhat spíš jen tak rychle pohybuju rukama. Včera jsem tak viděla jít i celkem hubenou ženskou, takže co.
 Už jsem dala 4 kolečka. Z počátku mně pak bolelo celé tělo. Ale už můžu říct, že se mi lépe vstává když sedím a všechno je lepší. Nesmím upadnout na mysli. Dnes ráno na váze 122,7kg. Asi se i změřím v pase a přes boky. Ta váha je totiž strašně zavádějící protože jíst se musí a spaluju jen tuky a voda jde pak z těla ven. Takže v pase 107 a přes boky 133cm zdálo se, že mi nebude stačit metr. Snad se to pohne mám cíl mít 111kg do jara.

Žádné komentáře:

Okomentovat