sobota 4. prosince 2010

Výčitky

K svátku jsem dostala nádhernou kytičku. Od Jarky za to abych to s ní vydržela. To jsou paradoxy.... Zatím to musí myslím vydržet ona se mnou, protože po tomto týdnu jsem odmítla dnes ráno běžet. Běhalo se nám celý týden dobře pokaždé les vypadal jinak a tajemně. Pozorujeme tam jednoho atleta už i párkrát, když mně Jarka pohání pojd´pojd´jí vysvětlil, že mi stačí pomalejší tempo a výdž. Prý bych se rychle unavila a nechala toho. Tak jsem dnes Jarku zradila. Ani nevím, jestli je v lese a vsadila bych se, že jo. Musí tam být nádherně když sluníčko vysvítá na tu bílou nádheru. Včera jsem byly u Panenky Marie a daly jsme tam do krmítka sýkorkám tak se tam projdu se podívat jestli to snědly. Musím do úterka vydržet se nepřejíst a neustát v hubnutí. Mám 120 kg a to plná najezená a oblečená takže mám tři kila dolů a cítím svaly tak že se poměřím abych měla jistotu, že hubnu. Takže v pase 104cm a boky stále 133cm. A zítra chceme jít s Honzou na běžky. Dnes je to přesně měsíc, co jsme začaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat