pondělí 13. prosince 2010

Bolest

Už vím proč týden neběhám. Bolí mně nárt z těch běžek. Jarka mi od úterka píše, že jde běhat a v kolik a já jí odpovídám, že nejdu, bolí mně noha. Myslela jsem, že to je z toho sněhu jak se blbě chodí, ale v pátek úplně jasná bolest nártních kůstek. Na váze jsem v pondělí měla už 119 kilo a dnes opět 120kg. Cítím se fajn, ale je jasné, že se doma ujídám od strachu, že to vzdám. Od středy jsem pekla šohajky a sice jsem se držela, ale něco jsem sezobla a do toho slané a je to hned. Můžu být ráda, že ta váha je tak , ale už vím, že to přijde vždy dodatečně, že třeba zítra půjdu s Jarkou do lesa běhat a váha mi poskočí směrem nad 120kg. Ale nevzdám to dívala jsem se na netu na zumbu. Moc mně ten tanec nenadchnul je to normálně nějaká rumba nebo marenga a do toho trochu aerobiku. Mi se stýská po normální sestavě aerobiku nebo že si zacvičím na Ladu. A hudba mně k tomu přitáhne.

Žádné komentáře:

Okomentovat