pondělí 6. prosince 2010

Bronzová neděle

Tak tohle musím napsat abych si to zapamatovala. Asi před půl rokem jsem vyhodila do popelnice běžkové boty takové starší s tím, že už se na běžky v životě nepostavím kvůli tomu co se mi kdysi stalo na běžkách s kolenem a té mé nadváze. No a včera jsme se domluvily s Jarkou ráno v devět třicet na běžky do lesa. Byla neděle nikde ani živáčka "Všichni v kostele. " : jsem podotkla, ale Honza, který byl s námi mi dávat pomoc kdyby něco povídá: "Kdepak v kostele jsou v šopingu na nákupech." A asi měl pravdu, ale tohle bude pro mně památný den jela jsem znovu asi po šesti letech na běžkách.
 Večer jsem udělala jeden náramek v naději, že se začnu krášlit až mi trochu zhubne ruka. Anad se mi podaří přemluvit Honzíka at´mi ho vyfotí a dám ho tady na stránky.

Žádné komentáře:

Okomentovat