úterý 7. prosince 2010

Zrada

Dnes jsme měly jít běhat ráno před odpolední. Už večer jsem čekala, že Jarka napíše zprávu, že nejdem, protože byla taková břečka na cestě, ale ne. Ráno jsem se vzbudila a zjistila, že je venku tma i když bylo skoro půl osmé a venku to všechno tálo, ale myslím, že Jarka byla nachystaná. To já jsem zklamala a napsala, že dnes neběžím. Ted´jsem se po snídani vážila a mám v mikyně a teplákách 120,5kg což je dobré. Ale ted fakt bojím, že to půjde bez běhu nahoru. Na to abych šla někam cvičit nemám, ale zkusím cvičit podel DVD fitnesjogu. ASi těch dnů co by se dalo běhat ted bude málo a čekám co napíše Jarka. Určitě je ted v lese sama. Sice nechápu proč se tak honí chce mít těch 56-57 kg a má 58 a něco ,ale při její výšce 165 si myslím, že je dobrá. Jen si to udržet.

Žádné komentáře:

Okomentovat